Kızlar pazartesi günü kontrole gittiğimde nst de sancı çıktı ve doktor 2cm açıklığımın olduğunu söyledi. Yarın tekrar kontrole gideceğim sizce açılmam ilerlediyse beni doğuma alır mı? Bebeğimin kilosuda 3600 olmuştu daha fazla beklemek istemiyorum bende