Kızlar sezeryan doğumumun 3. Günü bugün. Sütümü manuel sağmaya çalışıyorum gelsin diye. İlk sütün internette hep koyu renkli sarı olarak gördüm benimkisi çok açık bi sarı elimle baktım baya yağlı bir yapıda bu da ilk süt sayılıyor mu foto ekleyemedim gösterecektim size🫠