[silindi] Hanımlar nioli yagi sonrası karın ve kasık ağrısı normal mi böyle sanki etki ediyorcasına bir ağrı hissediyorum çok yoğun bir ağrı değil Ve ondan sonra devamlı olarak idrara sıkışmam mevcut sanki böyle içim karıncalanıyor
elifbsraaa1 [silindi] canım 1-2 damlacık dökeceksin iç çamaşırına sen nasıl kullandın ? İdrar yolu enfeksiyonu için dimi?