Kızlar az önce burda başlık açtım böyle akıntı içinde kırmızı kan geldi cuma günü doktora gittim iki farklı doktora hatta ikiside hem alttan hem karından ultrasonla baktı ve sorun yok dedi herşey yolunda haftasına göre dediler progestan iğnesi ve kan uyuşmazlığı iğnesi vurdular ogunden beri yoktu bugünde böyle oldu ama çok az içerde kanama alanı yok bu arada sadece akıntı içinde hafif kan oluyor az önce biri böyle ise gelisimi durmuştur dedi böyle birşey olabilir mi öyle olsa cuma günü iki doktor da bilmez mi lütfen yardımcı olur musunuz