Crazy_piremses Arkadaslar kızımız için lavinya ismini düşünüyoruz. Benim en çok sevdiğim isimdir. Sizin dusunceleriniz nedir acaba?
bridetobe Crazy_piremses lavinya söyleniş olarak güzel de anlamı nedir ? Ben bakmıştım da ölüm çiçeği diyordu
Crazy_piremses Yok sorum şöyle olacaktı ismin tınısı ya da soylenişi sizin kulagınıza guzel geliyor mu? Cunku bu isimi koyucaz ve kararımızı verdik
Crazy_piremses Hayal edilen sevgilidir lavinya. Ölüm çiçeği bir mitolojiden geliyor. Ayrıca ordaki ölüm herkesi öldüren anlamında defil ölümsüzlüğü simgeleyen bir ölüm
bridetobe Crazy_piremses hımm o zaman iyiymiş . Ben hep olumsuz okuyunca bu kadar güzel isim bu kadar kötü anlamı nasıl olur demiştim