bebegimolacak 2 kürtaj oldum ikisinde de korunmayı bıraktığım ay hamile kaldım sağlıksızdı sonra tekrar deneyelim dedik 10 aydır deniyorduk olmadı neler denemedik ki hayıt macunu ovülasyon testi çatlatma iğnesi yok olmuyor iki kere olan şey bi daha olmadı yani sonra doktorumu değiştirdim spor yap kill ver karnın yağ bağlamış böyle tabi cocuk olmaz dedi başta çok üzüldüm ama onun dediği günden beri spor diyet sağlıklı beslenme yapıyoruz eşimle o sigara kullanıyor 10 yıldır içiyor bu ay hiç ihtimal vermedim kafamdan sildim önce kilo vericez sağlıklı yaşamaya alısıcaz dedim tüm beslenme düzenimizi degistirdik bu ay sadece 2 ilişkiyle oldu şok içindeyim hala inanamıyorum kan vermesem yine inanmam eşim hiç idrar testini bu kadar koyu görmemişti bana yanlış mı yaptın bunu dedi 😂 ya psikolojik etkisini hissettim ama kesinlikle spor ve sağlıklı beslenmek en etkilisi buymuş inşallah en kısa zamanda sana da nasip olsun sağlıkla huzurla bebeklerimizi kucaklarımıza alalım 🫶🏼