Merhaba. Sezaryen olanlarda oncesindemi alındı. Cok acıtıyor mu kac dakika sürüyor. Benim perintaloji doktorum vardi il dışında kredisi sezaryenda alacagani söylemişti doktoru degistirmek zorunda.kaldim burdaki doktorda 36 37 de en gec alacagim diyor. Sezaryenda almıyor oncesinde alirim.diyor sizde durumlar nasil