Mervemth bende öyleyim kızım var bitanede mecburiyeten olmazsa habire yatarım hicbisey yapmak istemiyorum özelikle ev işleri gözüme çok ağır geliyor sürekli oturup veya uzanmak istiyorum vücut artık doğuma hazrlaniyor ve ister istemez enerji kalmıyor eski enerjimi istiyorum inşallah doğumdan sonra yine eski enerjike dönerim