Kızlar selam bugün 35+6 haftalığım kontörlümüz vardı doktor 37 de çatı muaynesi dedi haftaya kontrolüm 36+6 da büyük ihtimalle çatı muaynesi yapacak. Aşırı çekingenim çünkü daha önce özel bölgeye kuaförde ağda vs yaptırmadım özel bölgemi açmak bile beni rahatsız edecek ama herşey bebikom için önerileriniz neler ne yaparsam daha kolay geçer ve tahmini çatı muaynesinden sonra doğum ne zaman olur? Bugün gittiğimizde dönmüştü yani doğum pozisyonundaydı.