annesim220508 Minigim2727 valla doktor neder bilmiyorum ama ben ikisinde de yedim çok severim 🌸 ayda 1 kez normal diye biliyorum
Pimpirimannesi Minigim2727 canımı ciğer çektirdin şimdi ya bende gidip yiyeyim bare. Doktoruma sormuştum ben kilo kilo yemediğin sürece birşey olmaz bir kaç şiş yiyebilirsin demişti.
Mrsacar Minigim2727 sakatat hamilelikte yasak çok canım çektiğinde bende 1-2 parça yiyorum ama doktor onu bile yememen daha sağlıklı olur dedi o günden beridir yemiyorum bende riske atmayın bence doğumdan sonra yeriz artık ne istiyorsak 😅