baby_yalcin İlk gebeliğim hiçbir fikrim yoktu internetten bakıyorum herşeye beta 695.3 çıkmış 3 4 haftalık hamile mi oluyorum şimdi🤭
Baby_B baby_yalcin betayla belli olmaz o Betaniz 3500 gibi olunca kesenize bakarlar Kesenizin ölcümü ile size söylenir Kan verin 2 gun sonra yine,duzenli artmasi lazim☺️
Basakparlar baby_yalcin benimde 2275’ti değerim ama doktorum 2-3 haftalık anca demişti nokta kadar kesem vardı mesela betaya göre hafta belli olmuyor kalp atışını dinlemeye gittinizde ölçüm yapılır bilgi verilir size
Baby_B baby_yalcin evet canim en dogrusu o oluyor Son adetinle hesaplasan bile döllenmenin ne zaman olduguyla ilgili Oyuzden kese ölcümü ile söylüyor doktorlar 2 hafta gec döllenmeydi benimki mesela Son adet tarihimle uyumlu degildi Doktor sat i duzenlemisti 34+5 deyizz
baby_yalcin deletedmom43191 enabızda referans aralığı hafta hafta belirtilmiş 4 5 hafta sırasında 695 yazıyo öylr düşündüm ben de
baby_yalcin Baby_B evet adet gördükten hemen sonra döllenmemiş olabilir bence de benim ki. Bakalım 2 hafta sonra öğrenicem. Gidene kadar 2 3 g0nde bir mi kan vermem lazım
baby_yalcin Basakparlar yarına randevu yakaladım şans eseri. Tüm kafa karışıklıklarım yarın son bulacak inşallah 😊 teşekkür ederim 🫶