Pamuk aynebileyim Benim sabah testim negatifti,ikindi aşırı silik cizgi vardı beta verdim 9 cikmisti.
aynebileyim Yanlış anlaşılmışım, ben sabah test yaptım prodoctor negatif çıktı. Şimdi yine yapasım var, ama negatif çıkar diye yapmıyorum 🙈😬
Seval00seval aynebileyim artar ebeme sormuştum ben bunu 4-5 saat önce negatif 4-5 saat sonra pozitif olabiliyor beta artış gösteriyor demişti