Oglusumubekliyorumsss kizlarrrr 36+4 girdim kizlar aksam kasilma oldu ilk defa ne oluyor dedim durdum durdum gecmedi doktora geldik hafif sancim varmis suyu biticek kadar azalmis suyum da gelmemisti yatisa aldilar ciger gelistirici igne vurdular suan hastanedeyim sezeryan olucak sanirim bu suyla normal dogum olmaz dedi kac hafta var derken kendimi dogumda bulucam dua edin kizlar oglusumda 3200 grmis hayirlisi dua edin heyecandan tansiyonum cikti cok birden olunca
Kumral60 Oglusumubekliyorumsss Canim sağlıkla gelsin bebeğin benimde son gittiğimde azdı ama su iç dedi sınırda değil diye şimdi tekrar gidicem inşallah duzelmistir bizde 37 olduk.
Hanus Oglusumubekliyorumsss Ay bu su neden biter 😔 Bende 34üm ufak ufak kasılmalar, iğne batmaları oluyor perşembe gidiyorm. Snaa da geçmiş olsun canım sağsağlm bebeğini kucağına al
ValideSultan Oglusumubekliyorumsss korkma canım maşallah tosun olmuş minik aslan akciğer geliştirici iğne ile herşey yokuna girer güzel haberleri bekliyorız
Oglusumubekliyorumsss ValideSultan kendi doktorum suyun norml oldugunu soyledi sabh eve yolladi ciger gelistirici yatis 1binlira aldilar aglmaktn helak oldum bebegim saglikluymis cok sukur nobetci doktor 24 saat icinde almayiz bebek ölüyor dedi canimdan can gitti