Kızlar ara ara böyle seffaf akıntının içinde kan oluyor ama böyle çok az en son cuma olmuştu doktor hem alttan hem karından ultrasonla baktı içerde kanama alanı yok dedi ama kan uyuşmazlığı iğnesi ve progeston iğnesi vurdular ondan sonra ertesi günde oldu kanama ama uzun sürmedi geçti öğünden beri yoktu şimdi az önce lavoboya gittim yine o şekil akıntı içinde hafif kan geldi bu sizce neden olabilir gittiğimde bakıyorlar içerde kanama alanı yok diyorlar progestan fitilde kullanıyorum ayrıca