Merhaba kızlar..
2 Ay önce bir tüp bebek işlemi yaptırdık ve bebeğimi kaybettim. Şuan da doğal oldu kendiliğinden hamileyim tekrar
Beta değerlerim;
03.02.25 = 84.57
07.02.25 = 265.48
11.02.25 = 961.72
Değerler ile ilgili yükselişte bir sıkıntı yoktu ama 08.02.25 de cumartesi günü ilk kahverengi lekeler gelmeye başladı doktorum progestanı önce 2 ye şimdi de 3e çıkarttı bu durumu yaşayan var mı acaba önereceğiniz bir bilgi yada ??
Ben gebeliği leke geldi ve devamı gelmeyince regl olmadığımı anlayıp test yapınca çok erken anladım fakat bir daha leke gelmemişti tabi cumartesi gününden beri tekrar ediyor ister istemez stres oldum ama korkmalımıyım bilmiyorum doğru karar veremiyorum şuan sanırım 🤦🏼♀️
17’ si pazartesi kontrolüm var, tabi o zamana kadar beklerken içimi rahatlatmak istiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim..