Melishera01 Kızlar merhaba kedim için mama araştırıyorum çok fazla tüy döküyor sizce hangisini almalıyım kullanıp memnun kaldığınız mama markası var mı? Kısır benim kedim
Mrsacar Melishera01 kedim 9 yaşında ve ankara kedisi kırması upuzun tüyleri var royal canin harici mama yediğinde inanılmaz tüy döküyor deneyin kedinize hengisi iyi gelirse ona devam edin derim ben insanlarda olduğu gibi kedilerde de değişkenlik gösterebilir böyle konular.
Liddle_mom Melishera01 vallaha kedi için bilmem ama ben köpeğim için royal canin kullandık o kadar kaliteliki 5 senedir hiç değiştirmedik kedin içinde onu tercih et bence biz ne tüy sorunu nede başka bişey yaşadık o kadar kaliteli
NoName_ Pamuk öyle daha pahalıya geliyor,kiloluk alırsanız daha iyi. Ben proplan somonlu kısır kullanıyorum tüy döküyolarmı evet döküyorlar🤷🏽♀️
babyandmom__ Melishera01 Royal canın kullanıyorum yıllardır. Tüy dökümü elbet okuyor ama başka kedilerin ki gibi değil ya. Hep 15 kilo alıyorum uzun süre yetiyor
BATA 2 tane iran kedim var benim mevsim geçişlerinde çok tüy döktükleri zaman advance kullanıyorum ben iyi geliyor azaltıyor dökülmeyi onun dışında n&d kullanıyorum. Vitamin de kullanabilirsiniz ama belli zamanlarda o tüyler illa ki dökülecek.
Deletedmom_247 canım ben Purina Bifensis Steril Somonlu kısır mama alıyordum. çok seviyordu ama pahalıydı maalesef biraz. Sonra da bir kaç yaştan dolayı ameliyat oldu ürener sistem için veterinerde uniq üriner ph dengeliyici mama verdi artık onu yiyor oğlum
1kopek1bebek Melishera01 royal yağlı bir mama kısırsa proplan tercih edin. Fp mama istiyorsanız natura bakabilirsiniz yerli üretim ben golden köpeğimde hepsini denedim bu natura az tahıllı tüy dökümünü kesti ve tüyler naylon gibi parıldamaya başladı aşırı memnunum sizde bir şans verebilirsiniz bence. Biz hipoalerjenik somon veriyoruz her yerde yok avmlerde ki petshoplarda var yada hepsiburada