Sevincblbl bu biraz kişiden kişiye değişiyor benim 2 ay boyunca nst de 100 ü geçen sancım çıkıyordu ben sadece bel ağrısı hissediyordum. Hastaneye yatışım yapılıp suni sancı takılımca hem bel hem kasık ağrısı oldu ama dediğiniz gibi genel bir ağrı regl sancısından daha kuvvetli bir ağrı . Bıçak saplanması gibi bir ağrı değil çünkü birden gelmiyor kas kasılması sonuçta yavaşça artıyor sonra geçiyor