Gamze051 31 haftalık gebeyim Bir kaç gün önce sol omzum çıktı gittim taktırdım galiba tekrar çıktı iki gündür ağrıdan gözümü kırpamıyporum göğüs kafesime kaburgama da ağrı yapıyor sola yatamıyorum ağrı daha fazla artıyor sağa yatamıyorum kasık ağrım oluyor sırt üstü yatarken nefes alamıyorum allah rızası İçin yaşayan bilen varsa şu an ne yapabilirim 😞😞😞😞
Anneyimben49 Gamze051 ayyy canııımmm 😒 tekrar gitmelisin doktora, üst kaburgaya bebek çıktığı için baskı yapabilir de en iyisi doktor canım ya elimden gelen de yok 😞 Rabbim şifa versin ♥️
UykusuzAnne Gamze051 Yanlış takmış olabilirler veya tam yerleşmemiş olabilir çok bilgim yok ama buradan kimse yardımcı olamaz ki kuzum doktora gitmelisin 😔 çok geçmiş olsun
Brsnhsm Omzun çıkık olsa kıpırdatamazsın canım ağrısı 1 hafta 10 gün olur zaten omuzluk takmışlardır. Gebelikte değil ama defalarca omzu çıkmış biri olarak psikolojisi çok zor. Allah yardımcın olsun
Gamze051 Brsnhsm doğru düzgün yerinden oynamıyor zaten geceden beri hala uyuyamadım kaburga kemiklerime kadar ağrı indi