Merhaba hanımlar. Şuan 2. Bebeğimi bekliyorum, 36+0 ım. Nasip olursa ilki gibi normal doğum istiyorum. İlk dogumumdan sonra toparlanmam kısa sürdü çok şükür. 4 5 dikisim olduğunu söylemişti doktorum ve her tuvaletten sonra dikişli bölgeye sarı kantaron yağı ile pansuman yapmamı tavsiye etmişti. O sene kendim kantaron yağı yapmıştım, onu kullandım. Çok iyi geldi, sizlere de naçizane tavsiyem.. Bu doğum da normal olursa ve dikiş olursa aynı şekilde pansuman yapacağım. Ilk dogumdan 3 sene sonra kontrole gittiğimde doktorum vajinal muayenede hiç doğum yapmamış gibi duruyorsun demişti. Hepinize hayırlı, sağlıklı, kolay doğumlar dilerim🙏🌸🍃