-_MorKaka_- deletedmom43191 ne dicem sana dün çok çarpıntım oldu ve gebeligimde belli çok belim kasıklarım ağrıyor ilk hamileligimd eboyle dehildim
deletedmom43191 -_MorKaka_- benimde ilk gebeligimde çok carpintim oluyordu gözümün onu kapkaranlık pluyodu kardiyoloji varıncaya kadar gittim kalp ultrason çekildi normaldi hersey gebede olabiliyormuş carpinti normalmis
deletedmom43191 -_MorKaka_- yine doktoruna danış 😊 ama yeni gebeysen kasık ağrısı normal pembe kırmızı kan gelmediği sürece korkma