-_MorKaka_- Kızlar bugün hastaneye gittim kan tahlili verdim beta için sonuçları hastaneye gitmeden ben e nabizdan görebilir miyim
Sultankut -_MorKaka_- evet görebilirsiniz tahlillerim kısmına girin orada çıkar ama net sonuç için doktorunuza gitmenizde fayda var
-_MorKaka_- deletedmom43191 hastaneden geldim yarım saat sonra sonuç çıktı bildirimi geldi e nabizdan göremeyince acaba sadece doktormu görebilir diye emin olamamıştım,teşekkür ederim 🤗
Girlmama deletedmom43191 bişey sorucam bende bu sabah tahlil verdim yarın 11 de kendi doktorumda kontrolüm var kan değerim yükselmiş mi diye baktırmak istedim yarına sisteme düşer mü yoksa sabah gidip sonuçları mı almalıyım
-_MorKaka_- seyma0661 telefonum problemli ben int sitesinden giirebiliyorum uygulamayı açamıyorum malesef,uygulamadan gorunurmu peki
baby_yalcin deletedmom43191 ben sağlık ocağında yaptırdım. Bazı sonular çıkmış kan ve idrar. Ama beta hcg yok laboratuvarı arasam söylerler mi çıkmışsa