mercan0 Devlet hastanesinde nst saat kaçta başlayıp kaçta bitiyor, normal mesai saati gibi 8-5 mi acaba bilgisi olan yazabilir mi?
seyma0661 mercan0 bildiğim kadarıyla normal mesai gibi ama acil durumlarda da nstye bağlayabiliyorlar mesai dışı