Cns000 bende 37+5 im şuanda. 39+3 e gün verdi doktorum. Benim bebeğimde doğum kanalına girmiş. Ama daha erken almak istemiyor ne kadar durursa o kadar iyi diyor ama bana da geç geliyor açıkcası. Cuma kontrolüm var 38+0 oluyorum en azından 38+3 te almasını teklif edeceğim bebeğimin gelişimi de güzel çok şükür