Sumbgdy Merhabalar, medicalpark gaziosmanpaşada doğum yapıp hastane fotoğrafçısı ile çalışan oldu mu acaba? Dışarıdan fotoğrafçı kabul etmiyorlar ve ben doğum sonrası değil doğumda çekim olmasını istiyorum, nasıllardır acaba? Teşekkürler