Vedatbebek Hanus
Nuket
Kubrarecep
Elvn
Selinner
UykusuzAnne
Günaydın kızlar dün teşekkürler iyi dilekleriniz için öncelikle karataş Hastanesi mine hanımın dedi doktorum 40 haftam dolmasıyla 3cm açıklıkla bir haftadır bekliyorduk suni sancı almaya bununla beraber epidural yaptırmayi planladık başta 4subat Pazartesi sabahı saat 8 de yatışımız yapıldı sancım kalp atışlarımız hepsi aynı derecedeydi 3cm 138 kalp atışı bismillah diyip başladık 😊suni sancıya çok az veriyorlardı zaten agrı eşiğim yüksek ti sanırım ilk bas 5 cm acılmam oldu sancıyla gayet güle oynaya merdivenlerde yürümemi dolanmalı istedi ebem 6 cm olduğunu kontrol ederken suyum geldi yine sıkıntılanmadım bu sefer pilates topu ile zıplamaya başladık bu olayların hepsi hastane odamda oluyor bu arada gayet rekat sancım geldi mi belime biraz agrı oluşuyordu zıplıyor ve agrıyı atlatıyorduk kalp atışları için saatte bir yatırıp nts çekmeye başladılar sancılarım var ama acım az gözüküyordu ebem odada kontrol ederken saat 3 sularında baktığında 7 cm ama 8 cm çok yakın buna dayanabıldıysen Doğumu atlatırsın epidural yapmayalım dedi 😬😬😁hadi bismillah dedik sancılarım yükselmeye başladı artık saat 4 gibi artık dayanamadıgımı napacaklarsa yapmalarını stedim ve beni dgumhaneye indirdiler artık yattığım için sancıları aktaramıyorsun hafiften 7cm sonra okunmamı söylemişti zaten eben dopumhanede yapılacaklar yapıldı iki üç sancımıda dopumhanede ıkınarak atlattım ve kendine güven bağır istersen dediler nefesim yetmiyordu sanki okunmalara yarı kalıyordu doktorumda dopumhanede geldikten sonra geldi son iki okunmamı birlikte yaptık sanırım ben bi avaz çığlık 😱 atarak Doğumu gerçekleştirdim 😎😎🙈🙈🥺oğlumu kucağıma verdiler şükürler olsun diye diye ağladım bu süreçte tabi bebeğim beklediğimizden kilolu gelince dikişlerim olacağını belirttiler hissediyor dum ama canım yanmıyordu korkuyordum sadece titriyordum doktorum bayıltalım istersen sen rahat olmazsan dilemeyiz dedi bende yarım saatlik bi uykunun ardından dikişlerin dikilmiş oğlumla birlikte odama alındım 🙈🙈🥰rabbim isteyen herkese nasip etsin bir avazda kurtarsın suan sadece dikişlerim beni korkutan önceden böyle bi deneyim yaşamadığımız için korkuyorum ve dokunamıyorum bi yerime 😁🙈🙈😂korkak bi anne