Karabiber123 ben memnunum aslında, tek sorun şu ilk bebeğim doğduktan sonra inlemesi vardı biz bunun için ilgilenecek pek kimseyi bulamadık, ufak bir solunum cihazını bile getirmeleri için eşim çok uğraşmış. Yani doğum açısından Mustafa hoca çok iyi, Kızılaydaki ekip de aynı şekilde iyiydi ancak doğumdan sonra ilgilenecek kismeyi bulamamak eşimi biraz germişti. Şu an bebeğimizin bağırsaklarında parlaklık var doğumdan hemen sonra Allah korusun bir aksilik olursa ilgilenecek kimseyi bulamayız diye Kızılay’a pek sıcak bakmıyor.