D12ekim açıkcası ilkimde çok zor geçti bi türlü rahime giremediler 15 dk sürmüştür çok acı çektim ama bugün hiç öyle olmadı çok rahat ve iyi geçti çok şükür bence en önemlisi idrara sıkışık olmak ilkinde hiç su içmemiştim 2. De işlemden önce 1,5L su içtim baya sıkıştım o yüzden rahat geçtiğini düşünüyorum yumurtayı dsha net gördüler