Glhayat_54 Yarın devlet hastanesinde, detaylı ultrasyon randevum var. Heyecanlıyım endişeliyim stresliyim.. inşallah her hangi bi sıkıntı cıkmaz Dua edin olurmu 🤗💕
Eceunverkanra Glhayat_54 Merhaba, benim de yarin detayli ultrason randevum var ben de ayni sekilde hem stresli hem de heyecanliyim. Umarim guzel haberler almak nasip olsun saglikla kucagimiza alalım inşallah🫂
Mom27agust Glhayat_54 elinden geldiğince stres yapma bende giderken bi gün önceden uyuyamamjsfkm ve Dr odasına girince ye kadar tansiyonum da 15 olmuştu ama bazı şeyler yazılmış zaten biz boşuna stres ediyoruz
bebegimmzgl Bende pazartesi çekildim stresliydim inşallah sıkıntı olmaz seninde sağ salim kucağına almak nasip olsun