Emlhh bende ayın 18’de pik gördüm ovulasyon testinde ilk defa gördüm pcosum hamilelik testi yok diye ovulasyon testi ile güya hamileliğimi öğrenmeye çalışacaktım adet günlerimde 5,6 aydır 18,19,20 gittim o gün test aldım gebelik falan yok Yinede değerlendirdim o gün akşamı başkada o şekilde ilişkim olmadı yani oldu ama 1 hafta sonra falan sonra ne akla hizmet ise yumurtlama gördükten 8 gün sonra yine test yaptım erken gebelik yoktu o günde aşırı hastalandım fıtık olmuş gibi bacaklarından başladı sonra ateş falan birbirine karıştı tüm hafta yattım adet söktürücü de almaya başlamıştım adet söktürücü 1 adet kaldı geçen Salı doktora başka ilaç yaz diye gittim beta baktı hamile çıktım yani 18 akşamı değerlendirdim 19 da anca döllenme vs diye düşündüm 17. Günde kanda öğrendim 648 ile bir gün sonra gebelik testim yok diye yaptım kopkoyu çıkmıştı regl olmadıkça umut var