Benim ikinci doğumum ilkinde de böyle koymuştum fazla biseye ihtiyac olmuyor zaten dugmeli pijama takimi aldim 1 tane 2 adet de rahat edebileceğim alt koydum iç çamaşırı sadece atlet sütyen koydum kilot hasta bezi kullanabilirsin çok daha rahat oluyor kapaliysaniz yemeni bir de hirka koyabilirsiniz kendiniz için bunlar