iremby Sonunda bende dogum hikayemi yaziyorum buraya 🙈 Hala inanamiyorum😁 Canım kızım Asel'ime kavuştum.Sizlerde bebeklerinize sağlıkla kavuşursunuz insallah tüm dua edenlerden Allah razı olsun🙏Suyum azaldığı için doktorum daha fazla beklemeyeceğimizi söyledi.Suyum olsaydı 41 haftalığa kadar bekleyecektik.Rahim ağzım kapalıydı hiç açıklığım yoktu.Doktorum 1 cm açıklık yaptı alttan muayene ile.Hafif sancılarım da vardı.Nstde 50 ye kadar çıkmıştı sancım.Ertesi gün sabah 7 de hastaneye gittik. 8 gibi doktorum geldi.Suyumu patlattı.Nişanım da geldi.Suni sancı verildi alttan ilac koyuldu.3 saat sonra suni sancıyı kestik kendi sancımla devam ettim.Toplamda ortalama 7 saat gibi bir sure sancı çektim.Açılmam hızlı oldu çok şükür.Ama benim için çok sancılı oldu ve doğumu bu şekilde yapamayacağımı doktoruma soyledim epidurale karar verdik 2 cm iken acilmam.Saat 11de 3 cm olmustu 4-5cm olunca tamam dedi doktorum.Saat 12.30-13.00de 4-5 cm olmuştu acilmam.Anestezi uzmani cumada oldugu icin bekleyecegiz denildi 2 de alincaksiniz dendi.Yarim saat surer sonra doguma girersin denildi.Saat 14.00 oldu acikligim 6-7 cm olmustu doktora sormaliyim epidural olur mu diye dedi hemsire.Sorup geldi olabilecegini soyledi.Aldilar beni ameliyathaneye gittik igne yapildi ilk girdiginde bir irkildim ama hic acimadi refleks olarak irkildim.Sancilarim cok artmisti ölüyordum sanki.Gerçekten sanci cekmek cok zor heleki suni sanci.Kendi sancin durup geliyor ama suni hic kesilmiyor.Ben cok agladim yalvardim yapamicam dedim beni sezeryana alin dedim doktora yalvardim.Doktorum cok iyi her seyin,normal dogurabilirsin dedi.Epidural yapariz dedi oyle bekledik acilmayi ama öldüm öldüm dirildim.Birde anestezi uzmani cumada olunca 7 cm e kadar sanci cektim.Sonra beni bir odaya aldilar sanci vericez acilman tamamlaninca doguma alcaz dediler.Sanciyi verir vermez 5 dk olmadi hemsire beni kontrole geldi ben geliyor dedim.Bakti hemen dogumhaneye aldilar.Artik agri hissetmiyordum ve cok mutluydum.Ikinma istegi ve sıkışma vardi.Onlarda hicbir sey degil.Birde beni dus rahatlattı.2 kere dusa girdim 30 dk ve 45 dk sicak suyun altinda o cok rahatlatti acilmami sancimi dindirdi.Plates topuna oturdum dus alirken.Dogumhane en kolay kisimdi ebelerle konusup sohbet ettik ikinma istegin gelince ıkın yoksa dinlen dediler.5 6 ikinmada toplamda cikti bebegim ve doktorum yetisemedi dogumuma.Asansörden gelememis kapi acilip kapanmış.Dogdugu an cok muhtesem gercekten.Sonra gogsume koycakmisiniz dedim koydular yuzune dokundum.Alip baktilar yuzunu gormek istedim gosterdiler.Sonra yanagima getirdiler resimlerimizi cektiler.Cok mutluydum hep güldüm o an.Simdi kizimla evimizdeyiz cok sukur.Dikislerim az ama daha az ve duzgun olabilirdi doktorum yetisseydi belki.Agrilarim var biraz ara ara ama genel olarak doğumdan sonra kalktim yurudum her seyi yapabildim. Sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz .
Aysedgrlikrkmz iremby maşallah Rabbim sağlıklı hayırlı güzel uzun ömürler versin isteyen herkese nasip etsin inşaallah bzilere de sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin bu güzel duyguları sağlıkla en güzel şekilde yaşamaya nasip etsin İnşaallah 🙏🏼🥰
Sedahoca Sağlıkla büyütün inş bende bugün Doğuma gireceğim nasipse suni sancı verecekler Hadi hayırlsı🙏🏻🤗
iremby Sedahoca Rabbim kolay dogumlar nasip etsin sagsalim kucaginiza alirsiniz insallah bebeginizi🙏😊
busrasafak iremby Ayy cok sevindim canim doğurmaya 😍 Memnun kaldin dimi hastaneden herhangi bir problem oldu mu
iremby busrasafak kaldim cok sukur bir sorun olmadi sadece doktorum dogumuma yetisemedi. Epizyotomi olmadi o yuzden kendi parcalandi ama az bir sey parcalandigi icin yırttım