Annişler merhaba yarın 9 haftalık olucam dün kontrolüm vardı doktorum bana 1 ay sonra gel dedi bende tamam dedim ama eve geldikten sonra aklıma geldi o zamana kadar 13 haftalık oluyorum ikili tarama testi 12. Haftada yapılmıyormu yoksa 13. Yapılırmı? Peki nasıl yapılıyor bilgisi olan varmı