Sibelipekf Kızlar derin dondurucularinizi nereye koydunuz?benim bebeğim küçük odlugu için beraber uyuyoruz odasını henüz kullanmadığı için oraya koyduk mutfakta da yer yok nereye koyacagimi dusnuyoum
ayse5487 Sibelipekf ben de arka odama koydum orayı çok kullanmıyorum L koltuk yatak yorgan dondurucu var. Hiç hoş durmuyor ama evim kira mutfağım minicik mecbur o şekilde yaptım
Sibelipekf ayse5487 deletedmom43191 mutfak balkonu çok küçük kombi var bir tarafta on balkon büyük ama açık bir balkon olmaz ki