Leylasiva21 normal 20 bin, sezaryen 22 bin dendi. İndirim veya sezaryen sayısı konuşulmadı direkt fiyat alıp çıktık.
Birde benim doktor Batı ile anlaşmalı olduğu için 22 binin de üstünde olacağı söylendi. Yani doktorum Batı’da görev yapan bir doktor olsaydı 22 olacaktı evet ama klinik doktoru diye daha pahalı oluyor sanırsam. :’)