Merhaba arkadaşlar 16+1 haftalıkken bebeğimin kız olduğunu öğrendik ultrasondada gördük bacak arası boştu bu haftalarda yanılma olurmu yani bacak arasını boş görüp sonradan erkek denilen oldumu (ilk gebeliğimde hep kız dendi detaylıda erkek olduğunu öğrendim bacak arasını görmemiştim)