sd18 Sedaalp evet gayet güzel artmış. kendinizi çok yormayın dinlenin kese aşağıdaysa dikkatli olmanız gerekir en azından ilk 3 ay. belki progestan falan da verirler endişe etmeyin sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi 🙏🏻
Sedaalp sd18 Protgestan değerime baktılar oda yüksek çıktı ama hayırlısı tabi belki doktor kötü cihaz kötü özelde ki pazartesi çağırdı kalp atışı için devletteki düşük olucak vs gibi konuştu sağlıksız gebelik falan dedi anlamadım daha 5+2 falanım yani
Anonim1_ Sedaalp bende devlette çok sıkıntı yaşadım hep boş gebelik diyip beni günlere ağlattılar özele gittim bebek ve kalp atışını duydum devlete güvenmiyorum
sd18 Sedaalp devlettekilere güvenip moralinizi bozmayın cihazlar yüzünden hep yanlış yönlendiriyorlar özelde devam edin