Kızlar bebeğim 8 aylık oldu geceleri 15 20 dakikada bir uyanıp 2 3 dakika emip uyuyor. Emzirmezsem asla uyumuyor kıyameti koparıyor nasıl bıraktıracağım gece beslenmesini öneriniz var mı? Yatmadan karnını ne kadar doyurursam doyurayım yinede uyanıyor. Mama da veriyordum ek gıdaya tam olarak geçince bıraktık mamayı yinede gece meme istiyordu 🤷♀️