Kartanesi-24 09Tugba_0909 merhabalar ishaliniz geçti mi acaba doktorunuza göründünüz mü ne dedi acaba şuan bende de aynı durum varda 12 haftalık hamileyim
09Tugba_0909 Kartanesi-24 merhaba canım düzelince sormadım artık geçen hafta 12 haftalıkken gittim doktora çok şükür bebekte çok iyiydi hiç bir sıkıntı yoktu
Kartanesi-24 09Tugba_0909 anladım canım teşekkür ederim çok sevindim bir sorun olmamasına 🌸 benimde kontrolüm yarın bakalım inşallah iyidir bebeğim duanı beklerim benim ismimde Tuğba bu arada 😊🥰🌸
09Tugba_0909 Kartanesi-24 aa öyle mi tanıştığıma memnun oldum canım rabbim hayırlı sağlı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️ nerde oturuyorsun ben Aydın da oturuyorum
Kartanesi-24 09Tugba_0909 amin inşallah canım sağolasın 🥰🤲🏻 konya da yaşıyorum bende canım bende tanıştığıma çok memnun oldum 😊
Kartanesi-24 09Tugba_0909 daha önce gebelik kayıplarım ve bir tane 3 aylık bebeğim vefat etti canım yani şuan çocuğum yok ama gebeliklerim oldu inşallah bu kez sağlıkla olur genetik tüp bebek yaptırdık şuan canım 🤲🏻🌸
09Tugba_0909 Kartanesi-24 hayır canım benim ikinci hamileliğim 2.5 yaşında kızım var Şuan 13+5 haftalık hamileyim doktorum 12 haftalıkken erkeğe benziyor dedi ama kesin konuşmadı inşallah erkek olur çünkü isterim 2 meyveden tatmak rabbim hayırlısınınversin 🌸🤲