hanimiys herkese selam aranıza yeni katıldım reglim 4 gün geçti çift çizgiyi gördüm dün doktora gittim kese görünmedi ama kanda beta 600 lerde çıktı fakat sırtım belim kasıklarım felaket ağrıyor napıcağımı bilemiyorum yaşayanınız oldu mu ?
Busra2013 hanimiys bende 3 gun gecikti yaptim doktora gittim kese yok iste idrar pozitif dedi kisin var dedi acile gittim bu arada agrim coktu kasiklarda kis pozitif cikarabilir geciktirebilir dedi normal kadin doktoruma randevu aldim ayni adet sancilari cekiyordum kadin dedi kis yok kese burda bebek burda 6 haftalik dedi agrim cok dedim iste yerlesio dedi bide kan toplanmis agriyan bolgede bisi olmaz dedi
hanimiys Alev-63 ya bu benim ikinci hamileliğim sanki ilkinde böyle şeyler yaşamadım hatırlamıyorum sadece 6. haftadan sonra şiddetli mide bulantım olmuştu şimdi dr başım çok dönüyor ve ağrılarım var
hanimiys Busra2013 kistim yok diye biliyorum yani yoktur olsaydı söylerdi büyük ihtimalle yerleşiyor susam 😄
Alev-63 hanimiys tedirgin olma benimde 600 kem doktor tekrar iki gün sonra beta istedi 1800 olmuştu kese için çağırdı tam 5 hafta olmuştu göründü kese iki hafta sonrasına kalp atışına çağırdı
hanimiys Alev-63 tedirgin değilim aslında ama ilk hamileliğimde sanki yaşamadım hiç böyle şeyler garip geliyor şimdi gerçi hepsi birbirinden farklı olur