minigim__1 Haftamız 6+2 bı boş gebelik geçirdim böyle olan var mı normal mi kaçıncı haftada bebek görülür sizler ne zaman gördünüz
momkrm19 minigim__1 moral bozma benim de 5+5 te kese var bebek yoktu, 2 hafta sonra gel dedi, 7+3 te randevu aldım kontrole gideceğim
minigim__1 tubkrkmaz keseniz kaç mm di hatirliyo musunuz tabiki herkesin farklı olabilir ama bı umut iste