12345 Kızlar selam . Ovülasyon testimde 6 şubatta kıpkırmızıydı bizde değerlendik . 9 şubatta adet oldum . 3 gün oldum bitti şimdi . acaba o zaman tutmus olsa bile en erken ne zaman test yapmalıyım ? çünkü adet görüp hamile kalan çok var .
ASE6154 12345 arada 3 gün olduğu için tutma ihtimali var ama ilişkiden en az 12 gün geçmesi lazım beta yükselmeye başlaması için. Bu arada daha önce ilişki olmuş muydu? Birde kanamanız normal adet kanaması mıydı yoksa lekelenme mi