Suleguzel Bebeğim 10aylik ve emmesi bazen zayıflıyor o durumlarda da sütümü arttırma telaşına düşüyorum hemen. Bu çayı kullananlar deneyimini paylaşabilir mi? Daha önce de bestlak, brewers yeast falan kullandim ama siz sütünüzün arttığını nasıl anlıyorsunuz
Glhayat_54 Aktardan rezene alın hem gaz için iyi gelir hemde süt artışınız olur, bozada cok iyi süt yapıyor
Glhayat_54 Süttünün olmasını anlaman içinde göğüalerinin dolgun olduğunu hissedersin,sıktığın zaman fışkırır ve bebek emerken diğer göğüsünden süt akışı olur..Ama sütünün cok olması önenmli değil aslında önemli olan kaliteli olması bolcada su için.