Esilasu Kimyasal gebelik yaşayanlar kanamanız kaç gün sonra başladı yaşayanlar yazabilirmi ne olduğunu bilmediiim bir gebelik yaşıyorum psikolojim kalmadı dış gebelikmiş kimyasalmı düşükmü
Melike3506 Esilasu benimde bilgim yok. Burdan bilgi alayım diye yorum yapıyorum. Benimde kimyasal gebelik beta düşüşteydi pazartesi 36.8 çıktı ama hala kanamam başlamadı
anneeolmkkk Beta en fazla 37ye çıktı 2 gün sonra 16ya düştü bi 2 gün daha geçti sıfırlandı ve kanamam başladı. Herkeste farklıdır diye düşünüyorum ama benim hamile olduğumu öğrendiğim günden sonra 10. gün kanamam başlamış oldu canım