Aslaninannesi_ 37 den sonraya verilir sezaryen bir sorun yoksa 37 den sonra prematüre olmuyor bebekler benimde cuma günü sezaryenim var 38 haftalığız
nur233 melisa_ivanova Sakın canım ciğerleri gelişmemiş olacak ve küvöze koymak için yapıyor bile olabilir dikkat et kabul etme
Ardennnnn melisa_ivanova planlı bı sezaryana göre biraz erken gibi ama benimde oğlum 36+4 de suyum geldiği için doğdu çok şükür hiç bı sıkıntı olmadi vardır doktorun bı bildiği bence 🙏💕
Kkardelenn1 melisa_ivanova erken elbette bşr sorun yoksa 38 den önce almıyorlar genelde farklı bir doktora da danışın isterseniz kuvöze girebilir bu haftasında biraz daha dursun acelesi ne doktorunuzun ilk defa sorun olmadan planlı sezeryanı 36 da yapan gördüm arkadaşımın suyu az ve şekeri az olduğu halde bekletti 37 de aldı
Nuraydiyebiri İlk kızımda plasenta previa olarak gebeliğimi tamamladım. Risk olmasına son haftaları sadece yatatak geçirmeme rağmen. 37+4te sezaryen tarihi verdi doktorum. Hatta şehir dışına çıkması gerektiği ve 10 gğndenönce gelemeyeceği için o tarihe karar verdik. Her şey yolundaysa bu tarih biraz erken bir tarih.
Tosca Bana 38+4 e verdi , biraz erken gibi ama vardır bi bildiği doktor sonuçta , riske atmamak istediği bi nokta bi sıkıntı falan olabilir mi?
DENIZ_55 melisa_ivanova hayir tabiki 36 haftadan sonra normal de neden erken aldı sancin felanmi var normalde 37 veya 38 aliniyorda bana oyke dedi doktor 38 alirim dedi ama sancim olursa erken alir büyük ihtimal
kayamuslu Benim de bebeğim Dönmediği için şu an sezeryan olarak ilerliyor ama doktorun bir sıkıntı olmazsa 38’den önce almayacağını söyledi bence de başka bir doktora gidin 36 erken çünkü