aycinelizsmom evt süt aktiginda ıslaklık olmaması için
Bn ilk doğumda yaşadığım için bunda tedbirli gitmeyi düşünüyorum o yüzden çantama koyacağım kalin mi ince mi nasıl bir yapısı var ilk doğumda kocam sonradan alıp gelmişti biraz kalındı o birde hemn pirtiyordu yapiskani iyi değildi markasını da bilmiyorum zaten aklıma gelmiyor öyle olsun istemiyorum zaten yapısı kalın birde süt akımından sonra daha çok sis görünüyordu