Nurakdas- Kızlar merhaba bebeğim kıyafetleri emzirdiğim için anne sütünden hep sarı sarı oldu sizce nasıl çıkabilirim e bebeğin spreyini aldım ama sıktım makineye attım çıkmadı sıcak suda falan mı bekletmem gerekiyordu
PapatiA Nurakdas- ben bi kalıp beyaz sabunu rendelemiştim öyle lekeli olanları bir leğene koyup uzerıne sabundan atıp kaynar su döküyordum bıraz bekleyince makinaya atıyordum
miroscumm Nurakdas- yenidoğan dönemi bu lekeler sıkıntı ya. Ben sıcak suda beyaz kalıp sabunla çitiliyordum. Sonra baby me leke çıkarıcı sıkıp makineye atıyordum öyle çıkıyordu ama bazen çok sarı kaka taşmışsa çıkmıyordu😅 babyme toz leke çıkarıcı var sıcak suya dökülüyor herkes çok övüyor butun lekeleri çıkarıyormuş onada bakabilirsin
deletedmom43191 Nurakdas- anne sütü yani normal çamaşır yıkayınca geçiyor lekesi öyle kalıcı bisey değil