PapatiA evim 2 katlı, vileda yaparken 2 ayrı su yapıyorum mecbur. İndir çıkar dök doldur yoruyor beni, 2 tane kapalı büyük, 1 küçük teras olduğu için camlar açıkken ister istemez kirleniyor su
Parexte su değiştirme derdim olmuyor, yüzeysel sileceğim zaman günümü kurtarıyor
Farkı yok tamamen kendimle alakalı😀