Tugba7250
12haftalik hamileyim bulanti ve kusmalarim birazda olsa hafifledi gibi ama bogazimin ortasinda bisey varmis gibi yedigim bisey takilmis kalmis gibi inanilmaz rahatsiz ediyor beni ogurmemi sagliyor surekli heran kusacak gibi hissediyorum.serum aldim duzelmedi gaviskon ve pulcet kullaniyorum duzelmedi neyApacagimi sasirdim budurumu yasayN varmi?