Kızlar merhaba tüp bebek tedavisinde 2 embriyo transferi yapıldı,
- Gün 342
gördük çok güzel ve iyi başlamıştı takibe devam
- Gün 462 çıktı
Moralim çok bozuldu yavaş ilerliyor gibi ol aşı gerektiği gibi değil neden böyle oldu yaşayan varmı lütfen bişey söyleyin