Kızlar merhaba arkadaşım adına bir şey soracağım kendisi uygulamayı kullanmıyor 🫠
Şuan 7+2 ye göre hamile fakat bugün doktora gittiğinde 6+4 lül duruyor gelişim olmamış haftaya gel aynı seyirde devam ederse kürtaj yaparız demiş . Aynı zamanda ikiz gebelikti bu birini kaybetti böyle bir durum yaşayan var mı doktor araştırıyoruz başkalarının da fikrini almak için ama yaşayan varsa bebek gelişimi için bir şeyler var mı?